Tuesday, September 1, 2009

My heart goes to Baby Rayyan

Assalamualaikum dear bloggers

Simpati saya pada cik Kema, one of our sHexies... anaknya baby rayyan disahkan positif Influenza H1N1.

Saya dapat khabar ni dari blog Mrs Fedex kita.... meruntun jiwa bila dapat tahu hal ni...ye lah, kita pun ada anak yg lebih kurang sebaya dengan baby rayyan... naluri keibuan semua org adalah sama.... semoga cik Kema tabah dan banyak berdoa.

Saya pasti ramai yang akan doakan baby Rayyan juga bila dapat berita ni.

As for our hexy game, saya nak tanya pandangan semua, saya bercadang kali ni tidak akan membuat undian, sebaliknya menganugerahkan giliran penerima hexy seterusnya adalah cik Kema sendiri.

Ini bertujuan supaya cik Kema tidak perlu kalut untuk siapkan hexy utk org lain...terima ja dari kami semua sebagai tanda ingatan dan sokongan kami utk kesihatan baby rayyan.

If u all agree, pls make hexy in RED color pilihannya dan center piece dia nak kaler PINK.
Salam sayang,

5 comments:

  1. askm kak khis...fida setuju..bagus cadangan kak khis..fida faham apa yg kak khis maksud kan supaya cik kema tak kalut nak siapkan hexy ni..yelah mana nak layan anak, mana nak layan buat hexy lagi...ok fida memang sejutu 100%...salam sayang dari kami semua untuk cik kema dan kami doakan baby rayyan sihat dan sembuh seperti sediakala...amin....

    ReplyDelete
  2. Salam semua. Berita di atas Cik Kema ada SMS sendiri kat KD.... KD was away for few days to KL.. so takleh nak reach out to everyone here. Okay KD setuju cadangan Khis.

    ReplyDelete
  3. sahabat2 semua, k shima pun setuju juga, insyaAllah semoga baby rayyan dilindungi Allah dan cepat sembuh.. Amin

    ReplyDelete
  4. naiz stuju juge. hope baby rayyan cepat sembuh.

    ReplyDelete
  5. salam semua

    aaaaaaaaaaa lompat2 sukerrrrrrrrrrrrr
    mekacih semua sbb bg cik kema peluang utk jadi nomot 3

    sukernyerrrrrrrrr....yea2 nak dpt bunga2 hexy

    :) alhamdulillah bb rayyan dah semakin sihat dan aktif. mekacih kengkawan sbb sentiasa doakan bb rayyan cepat sembuh. thanks

    ReplyDelete